Sunday, October 31, 2010

SELAMAT DATANG KE DUNIA PERNIAGAAN K-LIFE!

klife







TAHNIAH!! 

TERIMA KASIH DIUCAPKAN  KEPADA SEMUA YANG MENJAYAKAN

 MAJLIS PERASMIAN BANGUNAN DERMILAB SDN. BHD.
 SEKALUNG PENGHARGAAN KEPADA
DATO` SITI NURHALIZA TARUDDIN


  
SELAMAT DATANG KE DUNIA PERNIAGAAN K-LIFE!

TERIMA KASIH kerana memilih K-LIFE untuk menjadi sebahagian dari kehidupan anda. Tahniah! diatas keputusan bijak anda untuk menyertai kami. Kami amat mengalu-ngalukan kedatangan anda ke Dermilab Sdn. Bhd.
Jenama K-Life memperkenalkan produkberunsurkan makanan kesihatan dan keperluan harian. Kami adalah penyelidik, pengproses dan pengeluar produk kami sendiri supaya kami dapat memastikan bahawa produk K-Life adalah yang terpilih dari yang terbaik dan berkesan didalam kategori masing-masing untuk membantu sesiapa sahaja yang menggunakannya. Kami memberi jaminan bahawa produk K-Life adalah yang asli dan diperbuat dari bahan yang berkualiti tinggi. Polisi Syarikat kami adalah “Semua Keluaran Produk K-life Adalah Selamat Dan Mematuhi Standard Piawaian Malaysia dan Antarabangsa”.
  
Cubalah produk K-Life! Anda akan dapat merasakan perbezaan yang ketara. Hanya dengan kali pertama pengambilan produk K-Life, anda akan menyedari akan kualiti produk K-Life tidak ada tolok bandingannya dan sebab itulah pelanggan kami tetap setia dengan K-Life.
  
Philosofy kami : “Kami Percaya Pelanggan Patut Mendapat Yang Terbaik Dari Apa Yang Mereka Belanjakan” 
DATO` AZIE SHEIKH MOHD
Pengasas K-LIFE
WANITA IKON 2007
STOKIS HUBUNGI 012-2224021 FARIZ
stokis bangsar

No comments: